Vrijdag 18 december 2020

Heb je vragen voor ons? Wij hebben de meest gestelde vragen hieronder voor jou op een rijtje gezet.


Ik had nog een afspraak staan, wat moet ik nu doen? 

Die mag je gewoon laten staan en wij proberen iedereen te bellen om de afspraak te verzetten. Uiteraard mag je zelf ook al een nieuwe afspraak online maken en de vorige afspraak annuleren. Maar wij vinden het wel fijn om jullie even persoonlijk te spreken, zo kunnen we je advies geven en horen we weer even jullie stem :)
 

 

Ik was bezig met een kuur voor mijn huid. Wat nu? 

Het is jammer dat we door de lockdown de kuur misschien niet door kunnen laten gaan. Maar er zijn gelukkig wel andere manieren om je huid te verzorgen. Wij raden aan om met de "Home Kit" van medik 8 aan de slag te gaan. In deze kit zitten de producten die de huid exfoliëren, voeden en polijsten. Dit alles doormiddel van de zeer intensieve ingrediënten zoals: Salicylzuur, retinol, glycolzuur en vitamine c. Het is belangrijk dat je vóór het gebruik van de kit eerst met de specialist overlegd welke kit het beste zou zijn voor jouw huid. Wij proberen zoveel mogelijk mensen te bellen, maar je kan ons uiteraard ook zelf bellen. 

 

Hoe kan ik jullie bereiken? 

Op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag zijn wij aanwezig. Met uitzondering van de feestdagen. Je kan ons bellen, mailen of een whatsapp berichtje sturen. 

 

Ik wil jullie graag steunen, hoe kan ik dat het beste doen? 

Dat is natuurlijk heel lief! Op dit moment zijn wij het meeste geholpen als je een cadeaubon bij ons koopt. Deze mag je op een gewenst moment inleveren. Je kunt de cadeaubon online kopen, maar als je liever een bon in een cadeauverpakking wil, kunnen wij deze ook klaar zetten in de salon. Neem hierover wel even contact met ons op. 

 

Ik heb nog gellak op mijn nagels, hoe kan ik dit verwijderen? 

Je kan bij ons een verwijdersetje kopen. Hierin zit alles wat jij nodig hebt om de gellak er voorzichtig af te halen, zonder dat de nagels beschadigen. Ook bieden we daar nog een Nail Envy bij aan, dit is een verhardingskuur voor je nagels. Want dit is hét moment om een kuurtje te doen voor je nagels. Zo komen zij in ieder geval sterker uit deze lockdown ;)

Wil jij dit setje? Stuur ons dan een berichtje of bestel in de webshop

 

Ik heb nog een behandeling op mijn 10=12 kaart staan, die ik eigenlijk in december of januari had willen inleveren? 

Met de vorige lockdown zijn wij jullie tegemoetgekomen door de mogelijkheid te bieden om twee van je strippenkaart behandelingen in te leveren voor een andere behandeling uit een andere categorie.

Deze keer geven wij jullie de mogelijkheid om je 10=12 actie in te leveren met 8 weken verlenging vanaf de verloopdatum van jouw 10=12 actie. (De verloopdatum is precies 1 jaar na de aankoopdatum).


 

Ik heb in december 2020 een 10=12 actie gekocht, komen jullie mij hierin tegemoet? 

Jazeker, want wij vinden dit natuurlijk ook jammer dat wij dicht moeten. Wij verlengen je 10=12 actie met vijf extra weken. 
Volgend jaar zal de verkoop van de actie dan niet meer in december en januari zijn, maar in februari en maart. Zo kan iedereen er weer precies 1 jaar gebruik van maken van de actie. 


 

Ik had nog een tegoed van de zorgverzekering voor december, kan ik daar iets mee? 

Helaas kunnen wij jullie dit jaar niet meer behandelen en dus ook geen factuur voor jullie maken. Het nieuwe tegoed van 2021 kan uiteraard wel weer bij ons gebruikt worden, vanaf het moment dat we weer open mogen. Wij adviseren om wel alvast je afspraak in te plannen i.v.m. de drukte die wij verwachten als we weer open mogen. 


 

Ik heb een cadeaubon die in december, januari of februari verloopt, kan ik deze nog inleveren? 

Als je een cadeaubon thuis hebt liggen met een verloopdatum tussen 15-12-2020 en 09-02-2021, dan mag je deze nog inleveren tot 2 maanden na verloopdatum. Als je de cadeaubon online voor een webshop bestelling wil gebruiken, dan kunnen we geen verlenging aanbieden. Maar de webshop is natuurlijk gewoon beschikbaar, dus is ook niet nodig :)

 


Ik had punten gespaard, hoe kan ik deze opvragen?

Het was de bedoeling dat je deze punten bij je laatste behandeling in december mee zou krijgen. Ook kon je de kerstkaart bij ons ophalen in de salon. Helaas is dat niet meer mogelijk. Inmiddels zijn er al klanten die de punten van ons hebben ontvangen na een behandeling of bij hun webshop bestelling. Maar voor de mensen die ze nog niet hebben, kunnen ze in januari en februari bij ons ophalen. 

Tot die tijd kan je dus je kerstkaart ophalen met jou gespaarde punten. Beetje verlate kerstkaart, maar ach het is toch al een raar jaar :)

Meer info betreft de kerstkaart