Online Huidadvies

Jouw persoonlijke, online huidadvies

Heb jij geen tijd om naar de salon te komen, maar wil je wel graag een persoonlijk huidadvies? Vul dan ons online formulier is en ontvang binnen 48 uur een persoonlijk advies. 

Online huidadvies

Over onze Online Huidadvies behandeling

Je hebt je eigen beautyroutine, maar je wil graag meer advies over de verzorging van je huid. Hoe kan je in deze tijd nu hulp van een afstand krijgen om toch jouw huidconditie op peil te houden? Online geven huidspecialistes je makkelijk en overzichtelijk informatie over verschillende huidtypes en producten. Want eigenschappen van de huid in combinatie met externe factoren zorgen voor diversiteit. Geen huid is hetzelfde. De huid heeft verschillende zones en iedere zone heeft haar eigen conditie. Zo is er voor iedere huid een oplossing. Huidverzorging is maatwerk!

 

Hoe kan je op het web nu het juiste advies vinden?

Wanneer je online kijkt, wordt er altijd om jouw huidconditie, voedingspatroon en verzorgingsritueel gevraagd. Het is belangrijk dat het vragenformulier zo goed en uitgebreid mogelijk wordt ingevuld om een zo’n goed mogelijk beeld te krijgen van jouw huid zonder dat de huidspecialist deze in het echt ziet. Het allerbelangrijkste is dat je specifiek de klachten en wensen omschrijft en een duidelijke foto van jouw huid en/of huidproblemen mailt.

 

Hoe lang duurt het voordat je jouw persoonlijke advies krijgt?

Na het invullen van de vragenlijst, wordt een persoonlijk advies van de huidspecialiste binnen 48 uur opgestuurd. De specialiste heeft nu een uitgebreide huidanalyse gemaakt en op basis  daarvan een geschikt advies voor je gemaakt. Zo kom je dus makkelijk te weten waar je probleem ligt en hoe je je huidprobleem het beste aanpakt om tot een goed resultaat te komen.

 

Voedigstips

Een goede huidverzorging is één, gevarieerd eten is twee. Het belangrijkste blijft natuurlijk om goed te hydrateren in de vorm van water. Probeer per dag minimaal 2 liter water te drinken om afvalstoffen af te voeren. We weten dat een gevarieerd voedingspatroon ook bijdraagt aan een gezonde huid met een fijne poriestructuur en mooie glow. Eet minimaal 4 dagen in de week donkere, groene groenten om je collageen een boost te geven. Vermijdt suikers, misschien kun je een tijdje suiker helemaal schrappen? Probeer eens in plaats van zuivel, de vegan variant. Bijvoorbeeld kokos-, haver-, of rijstemelk. Ook de keuze voor sojaproducten is een alternatief. Wanneer iemand last heeft van acne, heeft dat te maken met verschillende factoren zoals hormonen, werk- en leefomgeving, verzorging van je huid en dus ook je voedingspatroon. Zink, meervoudige onverzadigde vetten en vitamine A verbeteren de acnehuid. Mensen met acne hebben een lager peil van het zinkmineraal. Zink helpt de geïrriteerde huid te kalmeren en bevordert de wondgenezing. Onverzadigde vetten zijn belangrijk bij het opbouwen van nieuwe cellen en dus belangrijk bij het onderhouden van je huid. Kijk bijvoorbeeld naar de Eskimo jongeren, zij hebben bijna nooit last van puistjes omdat ze veel vette vis eten. Vitamine A helpt de huidcyclus te reguleren waardoor talg makkelijk naar buiten kan en niet vast blijft zitten in de huid.  

Zorg ook voor voldoende lichaamsbeweging zodat je ook daarmee afvalstoffen afvoert.