Vrijdag 18 december 2020
  • Heb je vragen voor ons? Wij hebben de meest gestelde vragen hieronder voor jou op een rijtje gezet.

 

 

  • Kan ik dit jaar nog een 10=12 actie kopen?

Ja wij hebben onze jaarlijkse actie verschoven naar de maanden maart en april. Zo kan iedereen toch gebruik maken van het voordeel van 2 gratis behandelingen. Je kan de actie gewoon bij ons in de salon aankopen tijdens je afspraak of je loopt even binnen.

 

  • ‚ÄčIk heb nog een behandeling op mijn 10=12 kaart staan, die ik eigenlijk in december of januari had willen inleveren? 

Met de vorige lockdown zijn wij jullie tegemoetgekomen door de mogelijkheid te bieden om twee van je strippenkaart behandelingen in te leveren voor een andere behandeling uit een andere categorie. Daar hebben ook veel mensen gelukkig gebruik van gemaakt.


Deze keer geven wij jullie de mogelijkheid om je 10=12 actie in te leveren met 11 weken verlenging vanaf de verloopdatum van jouw 10=12 actie. (De verloopdatum is precies 1 jaar na de aankoopdatum). Weet jij niet meer precies wanneer je de actie hebt aangekocht? Stuur ons dan even een mailtje. Zo heb jij dus precies 1 jaar gebruik van je actie kunnen maken!

 

  • Ik heb begin december 2020 vóór de lockdown een 10=12 actie gekocht, komen jullie mij hierin tegemoet? 

Jazeker, want wij vinden dit natuurlijk ook jammer dat wij dicht moesten. Wij verlengen je 10=12 actie tot 03-03-2022. 
Volgend jaar zal de verkoop van de actie dan niet meer in december en januari zijn, maar in maart en April. Zo kan iedereen weer precies 1 jaar gebruik van maken van de actie! 

 

  • Ik wil een 10=12 actie kopen, maar krijg mijn behandelingen ook vergoed door de zorgverzekering, hoe werkt dat?

Normaliter ontvang je direct na een behandeling een factuur van je (acne)behandeling. Deze kun je dan zelf opsturen en declareren met je zorgverzekering. Als jij een 10=12 actie hebt, betaal je de 10 behandelingen voor één jaar vooruit. Je kan daarvan een factuur ontvangen, maar deze kan je nog niet opsturen naar je zorgverzekering. Dat komt omdat jouw zorgverzekering pas een factuur accepteert van een behandeling die je hebt ontvangen, niet een behandeling die in de toekomst ligt. 

Dus wat wij doen is het volgende: Wanneer jij je maximum bedrag van je zorgvergoeding hebt bereikt, maken wij een overzicht van je behandelingen en kan je deze met terugwerkende kracht indienen bij je zorgverzekering. 
 

  • Ik heb nog een factuur tegoed van mijn peeling, wanneer kan ik deze verwachten?

Wij zorgen dat je de factuur vóór 30 april per mail hebt ontvangen. Je hoeft verder niets te doen, deze komt automatisch jouw kant op.
 

  • Ik zie Nicole niet in de lijst staan voor mijn behandeling? 

Klopt, zij is op dit moment heerlijk aan het genieten van haar zwangerschapsverlof. Je kan met een gerust hart terecht bij een collega, want Nicole heeft voor haar vaste klanten alle informatie gedeeld in het klantenportaal. 

 

  • Ik heb een cadeaubon die in december, januari of februari is verlopen, kan ik deze nog inleveren? 

Als je een cadeaubon thuis hebt liggen met een verloopdatum tussen 15-12-2020 en 03-03-2021, dan mag je deze nog inleveren tot 11 weken na verloopdatum van de cadeaubon. Dat is de periode die we gesloten waren i.v.m. de lockdown voor de behandelingen. 

 

  • Ik heb een cadeaubon gekregen, kan ik de ook in de webshop gebruiken?

Ja dat kan! Stuur ons je cadeaubon nummer per mail en dan zorgen wij dat de bon ook online geactiveerd word.

 

  • Ik had punten gespaard, kan ik hier nog iets mee?

Het was de bedoeling dat je deze punten bij je laatste behandeling in december mee zou krijgen als kerstpresentje. Ook mocht je de kerstkaart bij ons ophalen in de salon. Helaas is dit anders gelopen door de lockdown. Daarom hebben we een kleine aanpassing gedaan en een manier bedacht om jullie toch iets leuks aan te bieden. 

Inmiddels zijn er al klanten die de punten van ons hebben ontvangen na een behandeling in december of bij een webshop bestelling. Nog geen kerstkaart? Geen probleem, hieronder lees je hoe je de gespaarde punten toch kunt opvragen. 

Tot 31 maart kan je de gespaarde punten opvragen per mail of tijdens je salon afspraak. Na 31 maart geven we geen punten meer en is de actie gesloten. Zorg dus dat je alvast jouw afspraak maakt of jouw cadeau komt ophalen. 
 

10-100

10% korting op één product naar keuze

100-150

Facetrainer of Ticket Masterclass

150-300

Geur cadeau 30 ml. of Private Make-up sessie

 

 

 

10-100 punten:

  • Jij mag tot 31 maart gebruik maken van 10% korting op één product naar keuze óf gratis verzendkosten als je een bestelling via onze webshop wil plaatsen. Via deze link kan je jouw gratis verzendkosten aanvragen.

 

100-150 punten:

  • Ontvang de Facetrainer van Décaar cadeau t.w.v. € 39,95. Verbeter je huid door de Facetrainer dagelijks te gebruiken. 
  • Wil jij liever deelnemen aan de "Make-up Masterclass" bij Kim? Dan kies je voor de "Ticket Masterclass". Tijdens deze "Masterclass" ontdek jij de perfecte basis kleuren voor jouw huidtype. Dit is altijd in een groepje van maximaal 4 personen. We gaan tijdens deze workshop leren hoe je een perfecte basis make-up aanbrengt, de juiste camouflagetechnieken kan hanteren en hoe je make-up het beste de hele dag blijft zitten. De data voor de Masterclass: 17-03 / 31-03 / 21-04. Via deze link kan jij je aanmelden. Kom je graag met een vriendin? Dat kan, jouw vriendin betaalt € 29,50 voor de masterclaas. 

 

150-300 punten

  • Kom shoppen in de salon en ontdek de heerlijke geuren van "Laboratorio Olfattivo". Je hebt keuze uit alle geuren van 30 ml. bodylotions en douchegels. Hierbij geldt zolang de voorraad strekt.
  • Maar je kan ook gaan voor de "Private Make-up sessie". De visagiste geeft jou een perfecte make-up en laat zien hoe jij dit ook zelf kan doen. Super leerzaam en meteen een prachtige make-up! Voor een afspraak kun je ons even bellen.
     

Stond jouw antwoord hier niet tussen? Stuur ons dan gerust een mailtje.